Vorige: Volgende:
AWARDS

Een succesvol voorproefje

Geschreven door J. Walter Thompson Amsterdam op Oktober 14 2015 - 2 min. leestijd

Ons kleine project is groot geworden. Na twee leeuwen in Cannes en een stel andere mooie reclameprijzen hebben we nu ook twee CLIO’s gewonnen. Daarmee zijn we meteen CLIO Bureau van het Jaar in Nederland. Dat succes smaakt goed, maar is slechts een voorproefje van wat komen gaat. Op naar de LIA’s, Epica Awards en Eurobest. Wij hebben honger naar meer.

De prijzenlijst tot dusver:

 

New York Festivals

Silver Prize – Direct & Collateral – Low budget

Bronze Prize – Film – Commercial & Professional

OneShow

Bronze Pencil – Online film & video / short form

Silver Pencil - Social media / branded social post

Cannes

Silver Lion – Cyber – Online video – Social video

Bronze Lion – Film – Online film – Financial services, commercial public services, business products & services

CLIO

Bronze Prize – Direct – Product service/Digital

Bronze Prize - Engagement / Experiential – Product service/Other

WPPED Cream Awards

Winner - Digital

Geschreven door
  • J. Walter Thompson Amsterdam

Volgende artikel