Vorige: Volgende:
PROJECTS

PLUS gaat het over eten hebben

Geschreven door J. Walter Thompson Amsterdam op April 21 2016 - 3 min. leestijd


‘Goed eten. Daar houden we van’ is het credo bij de strategische koerswijziging die PLUS heeft ingezet om goed eten voor iedereen bereikbaar te maken en bij de komende vervolgstappen.
 
Details

Samen met J. Walter Thompson Amsterdam verlaat PLUS in de nieuwe campagneaanpak daarom de supermarkt, om de focus bij klanten thuis letterlijk en figuurlijk te leggen op eten. Waar komt het vandaan, wat zit erin aan voedingswaarde, wat kun je ermee maken? En zeker in ons land niet onbelangrijk: wat kost het?

Op een informatieve, relativerende manier wordt in tal van media duidelijk hoe belangrijk ons dagelijks eten eigenlijk is en hoe PLUS daar tegenaan kijkt. Zowel intern als op de winkelvloer, in magazines, promoties, thema- en actiereclame. De campagne start deze week. Om te beginnen wordt de aandacht gericht op onder meer rundvlees en bananen.

Geschreven door
  • J. Walter Thompson Amsterdam

Volgende artikel